Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 1 czerwca 2017

Klątwa Przeznaczenia



Autor: Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka
Tytuł: Klątwa Przeznaczenia
Kategoria: Fantastyka / romans / erotyka
Ilość stron: 810
Ocena: 7/10
Jakiś czas temu, natknęłam się na recenzję książki "Klątwa przeznaczenia". Z jednej strony zafascynowała mnie magia, tajemnica jak i miłość. Z drugiej strony bałam się sięgnąć po książkę debiutantek. Bałam się, że zawiode się w pełnej linii. Słyszałam co raz to więcej pozytywnych opinii. Stwierdziłam "ok! czas zaszaleć, jak nie spróbuję to się nie dowiem". Po kilku dniach kurier przyniósł mi paczuszkę z książką. Na początku lekkie przerażenie. Książka ma ponad 800 stron. Chciałam tylko przeczytać pierwszą stronę i to mnie zgubiło. Nie mogłam oderwać wzroku od książki. Siedziałam po nocy i czytałam. Chcialam więcej i więcej. Kiedy dotarłam do ostatniej strony i przeczytałam C.D.N byłam wściekła. Wściekła, że muszę czekać na następny tom tak wspaniałej, niesamowitej i cudownej książki. 

Wracając jednak do recenzji. "Klątwa przeznaczenia" to książką, która otwiera nam drzwii do świata magii jak zaczarowana  szafa do Narnii. Pięknie wykreowany świat, pełny przemocy, surowych zasad i zakazanej miłości. Debiutantki  nie oszczędzały na przepięknych opisach krajobrazów, postaci oraz ciekawych, czasami zabawnych a czasami drastycznych dialogów, które poruszają serca i uczucia nie tylko te pozytywne. 
Książka mimo tego, że nie należy do cieniutkich dzieł - posiada ponad 800 stron - czyta się lekko i przyjemnie, akcja goni akcję, brak czasu na nudę!

Co do bohaterów książki. Poznajemy 16 letnią Arienne, która skrywa nie jedną tajemnicę. Ucieka z bezpiecznego miejsca do Związku, gdzie rządzą wyłącznie mężczyźni. Kobiety zostały ściągnięte do roli kurtyzan. Nie mają żadnych praw, a za złamanie zasad, grozi im kara śmierci. Brutalnie, bez jej zgody, została przydzielona do najpotężniejszego Związkowca w Czarnej Twierdzy. 

Los, który czuwa nad nimi, nagle daje o sobie szybko znać. Czy będą mogli pogodzić się ze swoim przeznaczeniem? Czy miłość, która mimo że kwitnie z każdym dniem, jest zakazana w Czarnej Twierdzy, przetrwa? Jaką cenę będą musieli zapłacić za uczucia? Na odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania, zapraszam do lektury!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę <3 Wspaniała powieść <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda! Jedyny żal jaki można mieć, to taki, że jeszcze nie ma drugiej części :)

      Usuń
  2. Drugi tom się pisze i się pisze. Bo zakończenie klątwy sprawia, że wiele osób jest w szoku. Różnica miedzy początkiem a końcem jest diametralna! Polecam książkę z całego serca w końcu to nasz polski "dwór" więc czego chcieć więcej :)

    Basia z http://bjcdobryfilmijeszczelepszaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, już się doczekać nie mogę kiedy zobaczę drugi tom! Dodatkowo warto zaznaczyć, że pierwszy tom niedługo będzie bestsellerem :D a to coś znaczy :)

      Usuń
  3. Mega post bardzo mi się podoba i mnie wciągnęło na maksa :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń