Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 1 czerwca 2017

Witam

Witam Was serdecznie!

Mam na imię Aleksandra, znajomi mówią do mnie Yukola

Interesuję się Japonią i wszystkim co z nią związane (kulturą, sztuką, literaturą i historią) fantastyką polską i zagraniczną, książkami podróżniczymi i bajkami dla dzieci ;) . 

Jestem straszną gadułą i wszędzie mnie pełno :) Kiedyś pisałam swoje opowiadania, ale póki co zostały schowane do szuflady i czekają na lepsze czasy..
 Mam nadzieję, że znajdziemy pełno wspólnych tematów do rozmów i żartów :) 

Co do mojego bloga.. Bukku-recenzje, będzie opierać się na recenzjach książki, komiksów, wywiadów z autorami i wiele wiele więcej :)

Trzymajcie za mnie kciuki i wspierajcie ;) 
Czekolada mile widziana :) 



Sayonara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz