Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 28 września 2017

"Wilczyca i Czarny Książę" Tom 3 i 4 Ayuko Hatta


Autor: Ayuko Hatta
Tytuł: Wilczyca i Czarny Książę tom 3 i 4
Rok Wydania: tom 3 - 2017 Tom 4 - 2017
Wydawnictwo: Waneko
Kategoria: komedia romantyczna/szkolne/romans
Ocena: 9/10

Tak mnie oczarowały pierwsze tomy mangi, że musiałam chwycić za następne! Codziennie myślałam o bohaterach i o tym, czy wreszcie się dogadają i wszystko dobrze się ułoży. Dodatkowo mam nadzieję, że część z Was przełamie lody i chwyci za mangę. To super odskocznia od książki, na koniec ciężkiego dnia. Dobra, od początku.

W czasie świąt, Sata wręcza Erice prezent. Bardzo ją to cieszy. Jednak przez całą przerwę świąteczną nie widzą się ani razu. Zaraz po powrocie do szkoły, każdy uczeń piszę test. Erika oblewa go, a to grozi jej niezdaniem do następnej klasy. Sata lituje się nad dziewczyną i pomaga jej w nauce u siebie w domu. Szybkimi krokami nadchodzą walentynki i Erika chce wręczyć Sacie słodką niespodziankę. W międzyczasie dziewczyna poznaje bardzo nieśmiałego i miłego chłopaka Kusakabe, który czuje się samotnie. Chcąc go pocieszyć, wręcza mu w walentynki podobny upominek co chłopakowi. Sacie kompletnie to nie pasuje i złości się na dziewczynę. Erika nie widzi już sensu w udawanym związku. Czy oznacza to dla nich koniec? Kto zainteresuje się Eriką?  Jak poradzi sobie ze wszystkim Sata?


Następne tomy mangi zachwyciły mnie jeszcze bardziej. Pokochałam głównych bohaterów z powodu tego, że bardzo się różnią od siebie. Ona - naiwna, miła, chętna do pomocy. On - gburowaty, chamski, silny i bardzo inteligentny. W tych tomach zauważyłam jak Sata.. zaczyna się powoli zmieniać. Z chłopaka, który mógł mieć wiele kobiet, nagle przestaje interesować się innymi. Ma swoje zasady i ich się trzyma.

W tych tomach poznajemy bliżej innych bohaterów. Między innymi Kusakabe - kolegę z równoległej klasy, który jest bardzo nieśmiały. W poprzedniej szkole obrażali go, że nie jest taki męski, jak reszta chłopaków. Ayumi Sanda - przyjaciółka Eriki, która ma stalowe nerwy. Tyle ile ona musi znosić, moim zdaniem powinna dostać nagrodę ;) Jest bardzo cierpliwa i pomysłowa. Czasami próbuję postawić dziewczynę do pionu i niestety nie zawsze to wychodzi.

Kreska nie zmienia się przez całą historię. Dodatkowo, bardzo podobają mi się dodane mini historię na końcu książki. Są to krótkie opowiadania z kompletnie innymi bohaterami i z innym przesłaniem. Moim zdaniem to świetne dodatki do całości. 


Manga mnie zachwyca wszystkim. Od bohaterów po cały sens historii. Uwielbiam takie lekkie i przyjemne mangi. Są idealne do przeczytania po ciężkim dniu pracy. Naiwność i miłość płynącą od Eriki jest przesłodka. Bardzo dziewczęca. Czasami zastanawiam się, czy w ogóle realna. Twarda i surowa postawa Saty jest bardzo męska. Czy będę czytać następne tomy? Jak najbardziej! Już się doczekać nie mogę, co im się dalej przytrafi. Czy to, co do siebie czują to prawdziwe uczucia, czy tylko zwykle przyzwyczajenie i kłamstwa? Z całym sercem polecam "Wilczycę i Czarnego Księcia". 

39 komentarzy:

  1. Pamiętam Twój pierwszy wpis dotyczący tej serii i cieszę się, że kolejne tomy nie zawiodły Cię, Olu! :)

    Pozdrawiam 🐺
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, aż odważysz się i przeczytasz dwa pierwsze tomy! Jak to zrobisz, to powiedz :D chce znać Twoje zdanie :D Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Kurcze, wiesz, że nigdy nie czytałam mangi? Nie miałam pojęcia o ich istnieniu do czasu kiedy poznałam Monikę ("Klątwa przeznaczenia") i choć czasem wydaje mi się, że to totalnie nie dla mnie, z drugiej strony bardzo mnie kusi, żeby przekonać się na własnej skórze jak to jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :D nic nie stracisz a tak będziesz wiedziała "czym to się je" ;)

      Usuń
  3. Rety, nie dziwię się, że sięgnęłaś po kolejne tomy :) Cudne, zakochana jestem w tej historii, choć jeszcze nie przeczytałam mangi :D A wiesz, że na jej podstawie jest też bajka animowana? Tak, obejrzałam pierwszy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oh wiem wiem :D w piatek siedziałam i ogladałam :D ale mam wrażenie że więcej.. uczuć jest w mandze. Anime dużo omija :(

      Usuń
    2. Tydzień temu wpisałam tę mangę na listę "must read" i zaznaczyłam sobie, że to przez Twoje polecenie ;) Także jak kupię i przeczytam, na pewno porównamy wrażenia :*

      Usuń
  4. Kiedyś próbowałam to oglądać ale nie dałam rady :) Czytać mimo wszystko też nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś.. kieedyś się skusisz :D wtedy chętnie przeczytam Twoją opinię :D

      Usuń
  5. Trzeci post o tej mandze i po raz trzeci mówię, że naprawdę muszę ją koniecznie przeczytać. Pytałam mojej przyjaciółki zarówno o mangę jak i anime, poleca. To chyba znak, że naprawdę muszę przeczytać ,,Wilczycę i Czarnego Księcia". Chcę. Chcę. Tak bardzo chcę.
    Jak już uda mi się przeczytać te mangi to dam znać jak mi się podobało.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie CZEKAM na recenzję :D powiadom mnie jako pierwszą :D chce wiedzieć jak TY to widzisz :D

      Usuń
  6. Cieszę się, że nie zawiodłaś się kolejnymi częściami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się doczekać nie mogę następnych tomów :D Zachęcam z całego serca do przeczytania ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. To już są te tomy, których nie przeczytałam, a szkoda. Muszę to jeszcze nadrobić!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w nich się dzieje JESZCZE więcej :D Matulu, jak ja go uwielbiam. Ten ostry charakter.. normalnie się zakochałam.. :P

      Usuń
  8. Jak pisałem wcześniej, jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do mangi ale nie wykuczam, że kiedyś może się to zmieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się coś zmieni, proszę mnie poinformować :) byłabym dumna, że kogoś namówiłam :D Pozdrawiam

      Usuń
  9. Skoro dalsze tomy są takie świetne, trzeba jak najprędzej sięgnąć po pierwszą część :-) Zapowiada się niezwykle ciekawa seria :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szybko i lekko się czyta. Super na rozluźnienie po ciężkim dni.

      Usuń
  10. O jedy ile ty Mang (?) czytasz! :o Fajnie, że ci się podoba, jednak jak wspominałam nie przepadam za tego typu literaturą :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, czytam DUŻO mang, to już uzależnienie i raczej tego nie zmienie :D

      Usuń
  11. Uwielbiam te ilustracje, a jeśli do tego dochodzi dobra historia, czemu nie sięgnąć? Pozdrawiam, Asia z ucztadlduszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje klimaty, manga jest bardziej bliska mojej siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mangi to raczej nie moje klimaty. Jakoś ta forma przekazu, tak samo jak anime, do mnie nie przemawiają :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Manga to niestety kompletnie nie moja bajka ale cieszę się, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, może kiedyś zmienisz zdanie, kto to wie ;)

      Usuń
  15. Nie czytam mang, ale może zrobię wyjątek xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobisz :D zobaczysz, że przy mnie zrobisz nie jeden wyjątek :D

      Usuń
  16. mangi :D ah te mangi :d wysyłam zawsze znajomej bo to nie mój konik :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, może jednak kiedyś się skusisz ;) kto wie.. :D

      Usuń
  17. Chyba w końcu się skuszę na jakąś mangę, bo kusisz jak nie wiem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu :) czekam zatem co wybierzesz ;)

      Usuń
  18. Ostatnio będą w Opolu pierwszy raz widziałam na żywo sklep z mangami :) Niestety nic nie kupiłam, ale Twoje posty o mangach utwierdzają mnie w przekonaniu, że muszę w końcu coś kupić i przeczytać :)
    Na recenzję rzuciłam tylko okiem, bo być może sięgnę po właśnie tę serię i nie chciałabym sobie spojlerować :)
    Pozdrawiam, Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń