Ariana | Blogger | X X X X

środa, 26 grudnia 2018

Wywiad Milena Wójtowicz

Hejo!

Dzisiaj - z lekkim poślizgiem - zapraszam Wszystkich na wywiad ze świetną autorką. Milena Wójtowicz - absolwentka socjologii, która debiutowała opowiadaniem "Wielka wyprawa małej Żaby". Jej dzieła takie jak "Post Scriptum" "Wrota" czy "Podatek" są na swój sposób genialne i oryginalne. Milena znalazła kilka chwil, by odpowiedzieć na moje pytania - za co bardzo dziękuję - a innych, serdecznie zapraszam do lektury! 



1. Pierwsze pytanie, które dużo osób chętnie by je zadało: Czy będą następne części Post Sctiptum?
Będzie. Ma tytuł "Vice Versa", jest w tej chwili w pisaniu i ma być w założeniu wariacją na temat paranormal romance. Piotr i Sabina wrócą, a    razem z nimi wielu innych bohaterów, mniej lub bardziej nienormatywnych.

2. Skąd pomysł na tak ciekawe dzieło?
Ze studiów. Studiowałam "Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy" i pomysł na behapowca dla druidów, wiedźm i wampirów przyszedł mi do     głowy na wykładach.

3. Wigilia już za nami — czy jest potrawa, którą od zawsze tylko Ty ją przyrządzasz? Jeżeli tak to, jakie i czy podzielisz się przepisem?
Nie ma takiej potrawy. Zwykle szykuję śledzie, ale według różnych przepisów.

4. Jak wyglądają Twoje wymarzone święta?
Nie mam jakiejś wizji świąt idealnych. Jeśli wszyscy będą zdrowi, bezpiecznie dotrą na miejsce, to wystarczy.



5. Gdybyś mogła wybrać, jakie magiczne zwierzę chciałabyś mieć u siebie w domu i dlaczego?
Smoka, oczywiście. Smoki są najfajniejsze.




6. Gdybyś miała nieograniczone fundusze, to do jakiego kraju chciałabyś się wybrać na urlop? (i dlaczego?)
Do Nowej Zelandii. Zobaczyć gdzie były kręcone "Hobbit", "Władca pierścieni" i "Xena".

7. Jaki zawód, jako mała dziewczynka, chciałaś wykonywać?
Chciałam być pisarką.


8. Który film mogłabyś oglądać codziennie i dlaczego?
Nie ma takiego filmu. Czasem mam ochotę na powtórkę czegoś, co mi się podobało, ale oglądać ten sam film codziennie - tortura popkulturalna,    dziękuję, postoję.

9. Która piosenka opisuje sposób pisania przez Ciebie książki?
Nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam, ale powiedzmy, że "Don't stop me now" Queen.

10. Jakie jest twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa? Mogłabyś je opisać?
Autentycznie nie mam pojęcia. Wspomnień mam dużo, głównie przyjemnych, ale nie patrzyłam na nie w kategorii "najśmieszniejsze".

11. Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć swoim czytelnikom?
Życzę Wam zdrowych, wesołych i spokojnych świąt bez stresów i napięć.

Ja również Wszystkim życzę wesołych i spokojnych świąt. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz