Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 31 maja 2018

Zdobycze Bukku - WTK


Ostatni post dotyczące targów i daje wam spokój z nimi! ;)

Miałam pisać o zdobyczach więc piszę! O to moja lista radości i płaczu. Ja się cieszę a moje konto bankowe płacze ;) Tłumaczę to sobie, że w czasie targów miałam imieniny no i że TKW są tylko raz w roku i jakoś mi lżej ;)

Nie miałam konkretnych książek na oku, chciałam kupić coś przez emocje i to co serce mi podpowiadało. Zacznijmy od książek.


Autor: Anne Kapes
tytuł: Martwe Ciało Mavericka
Wydawnictwo: Novae Res
Opis: "Co przeraża nas najbardziej na świecie? Mafia? Zombie? Przyjaciele w opałach? Nie, to tylko drobnostki dla Ricka Mavericka. To, co naprawdę mrozi mu krew w lekko niesprawnych żyłach, to goniąca jego martwy tyłek przeszłość. I sernik pani Hicky.
Rick Maverick nie spodziewał się od życia zbyt wiele, lecz gdy mafia potraktowała go jak najgorszego śmiecia, nie miał wyboru. Musiał wziąć sprawy we własne ręce – konkretnie wstać z grobu i upomnieć się o swoje. Szkoda tylko, że cios łopatą w głowę uszkodził mu pamięć…
Teraz musi znaleźć sens nowego, martwego istnienia, uratować swych przyjaciół od zguby, no i jeszcze… przeprowadzić rewolucję. Ale co to dla niego, no nie? Wszystko wydaje się normalne w porównaniu z gadającym robakiem."


Autor: Michał Skuza
Tytuł: Helvete Wrota Piekieł
Wydawnictwo: Novae Res
Opis: "Czy można oszukać los? Tego pytania nie zadaje sobie Sara  piękna, zielonooka wiedźma, władająca magią ziół i płomienia. Nie pyta o to również jasnowłosy, smutny mężczyzna o fioletowych oczach, którego imię to Śmierć. Oboje jednak chcą wiedzieć, czy można ocalić Życie ucieleśnione w chłopcu, którego wizerunek pojawia się na korze czarodziejskiego drzewa na najdalszej z wysp, oraz w śniącej nieprzeniknionym snem, najbliższej sercu wiedźmy dziewczynce.
Jak skończy się wędrówka Sary przez przestrzenie magicznych królestw oraz przez czas w poszukiwaniu remedium na utratę tego, co najcenniejsze?"


Autor: J.K. Rowling
Tytuł: Harry Potter i Kamień filozoficzny
Wydawnictwo: Media Rodzina
Opis: Wydanie ilustrowane, na które polowałam już dłuższy czas. Teraz mam i nie żałuję :) Jak najbardziej przeczytam i zrecenzuję :D Ciekawa jestem, czy za pomocą ilustracji historia jeszcze bardziej mi się spodoba.





Autor: J.K. Rowling

Tytuł: Baśnie Barda Beedle'a
Wydawnictwo: Media Rodzina
Opis: "Baśnie barda Beedle’a” to zbiór pełen magii, poruszających opowieści, które wzruszają, bawią, a czasem przerażają i wywołują dreszcz lęku przed śmiercią. Przełożone z run antycznych przez Hermionę Granger i opatrzone obszernym komentarzem Albusa Dumbledore’a, to przepiękne wydanie nadaje nowy blask klasycznym baśniom dla młodych czytelników. Zbiór ze wstępem J.K. Rowling i ilustracjami znakomitego chorwackiego artysty Tomislava Tomica przestraszy i zachwyci zarówno mugoli, jak i czarodziejów".


Autor: Patricia Briggs
Tytuł: Węzy Krwi
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Opis: "Po rozwiązaniu problemów stada wilkołaków Mercedes Thompson ma nadzieję na chwilę spokoju. Chciałaby tylko skończyć renowację samochodu, który stoi w jej warsztacie, zarobić na tym trochę gotówki i chociaż przez chwilę pożyć jak człowiek.
Na swoje nieszczęście Mercedes po pierwsze nie jest człowiekiem, po drugie nie lubi mieć niespłaconych długów, a po trzecie bardzo dba o swoich przyjaciół. Zatem gdy towarzysz, któremu jest winna przysługę prosi w środku nocy o pomoc, dziewczyna bez wahania staje przy jego boku. Być może przemyślałaby to dwa razy, gdyby miała pojęcie z czym przyjdzie jej się zmierzyć".


Autor: J.K. Rowling
Tytuł: Harry potter and the philosopher's stone
Wydawnictwo:
Opis: Nie trzeba nikomu, raczej<!> mówić o czym jest pierwsza część Harrego Pottera. Kupiłam w języku angielskim, by przypomnieć sobie ten język. Chcę również zrobić porównanie, które wydanie lepiej się czyta - polskie czy angielskie. 




Czas na komiksy - czyli bardzo miła niespodzianka dla Bukku!
Zacznijmy od mang - bo tego mam ciut więcej ;)



Autor: Okayado
Tytuł: Monster Musume tom 3-8
Wydawnictwo: Studio JG
Opis: "Nasz bohater niespodziewanie zaczyna gościć w swoim domu urocze dziewczęta z rodziny Legendariae. Chociaż jest kompletnie niedoświadczonym w kontaktach z kobietami prawiczkiem, ma u nich ogromne powodzenie. Wkrótce wychodzi na jaw, że pod żadnym pozorem nie wolno mu znaleźć się w dwuznacznej (a co dopiero jednoznacznej!) sytuacji z żadną z dziewcząt".





Autor: Mayu Minase
Tytuł: Miłość, Jenoty i inne kłopoty tom 1 i 2
Wydawnictwo: Studio JG
Opis: "Riku Yamato to przeciętny licealista, który postanawia zdawać na uniwersytet w Kioto. Niestety, rodzice chłopaka ani myślą zgodzić się na taki pomysł. I mają ku temu naprawdę ważny powód... Jak się okazuje rodzina Yamato od ponad dwustu lat związana jest z okoliczną świątynią. Rodowa tradycja nakazuje zaś, aby ich syn połączył się węzłem małżeńskim z potomkinią zamieszkującego w niej bóstwa. Jakież zaskoczenie pojawiło się na twarzy Riku, gdy okazało się, że jego przyszła panna młoda jest... jenotem!".



Autor: Mirka Andolfo
Tytuł: Wbrew Naturze tom 1 i 2
Wydawnictwo: Non Stop Comics
Opis: "Oto świat antropomorficznych zwierząt. Nie jest to jednak bajka dla grzecznych dzieci, a skomplikowane środowisko pełne odcieni szarości, ale też niezwykle zmysłowe i przesycone erotyką. Contro Natura to historia Leslie, prostej świnki, która nie cierpi swojej pracy, ale za to uwielbia sushi. Ta zwykła dziewczyna zostanie wciśnięta w tryby machiny, której nie powstydziliby się George Orwell i Aldous Huxley. Wszystko to napisane, zilustrowane i pokolorowane przez Mirkę Andolfo."


Autor: Tom Fowler i James Asmus
Tytuł: Quantum And Woody: Najgorsi superbohaterowie na świece
Wydawnictwo: Fantasmagorie
Opis: " Dawno, dawno temu, Eric i Woody Hendersonowie byli nierozłączni. Byli adoptowanymi braćmi. Najlepszymi przyjaciółmi. Błyskotliwymi umysłami. Po latach oddalili się od siebie, stali się rywalami. Za sprawą splotu pewnych okoliczności, takich jak śmierć ich ojca oraz niefortunny eksperyment naukowy, zyskali nowe moce, a także doskonały powód do noszenia kostiumów i walki ze zbrodnią. Przygotujcie się, ludzie! Quantum i Woody nadchodzą! (wraz z kozą).
Pierwszy komiks Valianta po polsku!"

To tyle. Czy jestem zadowolona? Pewnie, że tak.  Jasne, zawsze można powiedzieć, że 30% to żadna promocja, że tyle samo - a nawet więcej! - można zniżki dostać w księgarniach internetowych. Pewnie, że tak! Tylko WTK są raz w roku - dla mnie to sama przyjemność kupić stacjonarnie książkę. Te emocje, tłum ludzi, różnorodność ;) Gdybym mogła, kupiłabym jeszcze raz :D może nawet i więcej :D Zdrówka!

3 komentarze:

  1. Ja wpadłam w taki szał zakupowy na Pyrkonie i wróciłam z 13 książkami :D Oby była to szczęśliwa liczba ;) Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam na WTK ale Pottera Kupiłam w wersji ze Slytherinem ;) to już moja trzecia wersja pierwszego tomu ;) najbardziej z całych targów podobał mi się sektor gdzie były komiksy i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak przy okazji, widzę w blogu nawiązanie do kultury azjatyckiej. Idziesz może na festiwal Korei a Warszawie?

    OdpowiedzUsuń